• Home
  • Openingstijden
  • Afspraak maken
  • Contactformulieren
    • Contactformulier
    • Inschrijving
    • Uitschrijf formulier
    • Opvragen medische gegevens
    • Geneeskundige verklaring
    • Klachten formulier
  • Herhaalrecept
  • Uitslag van een onderzoek
  • Urine onderzoek
  • Bloeddruk thuis meten
  • Wat moet ik doen? Antwoord op medische vragen
  • Medewerkers
    • Assistentes
    • Praktijkondersteuners
  • Klachtenregeling
  • Gezondheidsinformatie en links
  • A
  • A
  • A

Klachtenregeling

Niet tevreden? Praat erover met ons

Interne klachtregeling
Wij vinden het belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Als u niet tevreden over ons bent of als u vindt dat iets beter kan, dan horen wij dit graag. Dan zullen wij proberen uw probleem of klacht op te lossen en met u in gesprek gaan.

Middels het klachtformulier kunt u uw klacht kenbaar maken. Wij nemen uw klacht uiterst serieus. 

 

Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE)
Komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht vertrouwelijk bespreken met een klachtenfunctionaris van SKGE. Deze klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw huisarts of waarnemend huisarts. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vult u dan het klachtenformulier in op de website van SKGE. U kunt ook bellen naar 088 0229190. Het is bij contact met SKGE van belang dat u aangeeft over welke zorgverlener uw klacht gaat.

 

Geschilleninstantie
Als u er ook met hulp van de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (een (voormalig) rechter), uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (jurist). De uitspraak van de geschilleninstantie is bindend.

  • Home
  • Openingstijden
  • Afspraak maken
  • Contactformulieren
    • Contactformulier
    • Inschrijving
    • Uitschrijf formulier
    • Opvragen medische gegevens
    • Geneeskundige verklaring
    • Klachten formulier
  • Herhaalrecept
  • Uitslag van een onderzoek
  • Urine onderzoek
  • Bloeddruk thuis meten
  • Wat moet ik doen? Antwoord op medische vragen
  • Medewerkers
    • Assistentes
    • Praktijkondersteuners
  • Klachtenregeling
  • Gezondheidsinformatie en links
thuisarts.nl-logo

Regel uw zorg met MedGemak

Met de app MedGemak kunt u via uw smartphone nóg makkelijker uw dossier inzien of een email-consult met de huisarts aanvragen.

In uw online dossier kunt u deze app aanvragen.

Klik hieronder voor een filmpje met uitleg over MedGemak:

https://huisartsenveldhuizen.praktijkinfo.nl/wp-content/uploads/sites/1673/2022/01/medgemak.mp4

Hulp bij inloggen

Heeft u hulp nodig bij inloggen of bij gebruik van uw DigiD?

Voor praktische hulp en antwoord op uw vragen kunt u terecht bij het taalhuis in Cultura.

Contact

Spoednummer 0318-632633 toets 1

Huisartsengroep Veldhuizen

Bellestein 61A
6714 DP EDE GLD
Telefoon:
0318-632633
www.huisartsenveldhuizen.nl
Routebeschrijving >
© 2025 Huisartsengroep Veldhuizen -
  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving
  • Beheer